[cstex] Pouziti TeXu ve vyuce matematiky

Robert Marik marik at mendelu.cz
Tue Sep 11 09:51:15 CEST 2007

Dobry den, zabalil jsem to na web, odkaz je
http://user.mendelu.cz/marik/acroweb/konference_cstex.zip

Takhle si to muze stahnout i nekdo, kdo tohle vlakno najde pozdeji,
treba nejakym vyhledavacem. Jedine co jsem udelal je, ze jsem orezal
databaze s teoretickymi otazkami (aby se mi to studenti neucili jako
otazky do autoskoly). Po rozbaleni najdete v adresari konference_cstex
soubor README a jeste jeden obsahlejsi soubor README je potom v
podadresari html.

Preji pekny den a dekuji za projeveny zajem.

robert marik

PS: Pan Fikar tu zminil generovani testu pomoci Matlabu, nejake
automaticke generovani zadani do testu delali i diplomanti dr. Plcha na
Masarykove univerzite v Maplu. Pisu to sem, kdyby to nekoho zajimalo. Ty
diplomky by mozna mohly byt ke stazeni nekde na serveru is.muni.cz
R.M.