[cstex] Pouziti TeXu ve vyuce matematiky

Robert Marik marik at mendelu.cz
Mon Sep 10 21:29:34 CEST 2007

Dobry den, dekuji za zajem, musim k tomu sepsat nejaky navod, protoze jsem
to psal na jare a uz se v tom sam tezko vyznam. Kazdopadne to behem zitrka
zabalim a poslu Vam to mailem i s nejakym komentarem (ty moje skripty
jsou dost prasacky /damy prominou/ napsane a nechtel bych s nima moc
vychazet na svetlo).

R. Marik

Mgr. Robert Marik, Ph.D.                 (Robert Ma\v r\'\i k)
Dpt. of Mathematics, Mendel University Brno   (www.mendelu.cz)
Zemedelska 3
613 00 Brno, CZECH REPUBLIC

tel:+420 5 4513 4030