[cstex] Pouziti TeXu ve vyuce matematiky

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Sep 10 20:33:50 CEST 2007

Dobry den.

Vazeny pane Mariku. Velice mne zaujal vas prispevek. Bohuzel ucim na
gymplu, takze vam asi moc nepichnu s tvorbou databaze prikladu, ale mel
bych zajem neco podobneho co jsem videl ve vasich ukazkach aplikovat ve
svych hodinach matematiky na nasi skole. Databaze prikladu bych
samozrejme musel nejak splichtit sam ... Pokud by bylo mozne odnekud
stahnout ukazkove zdroje testu a skripty, moc bych to uvital - snad se v
konfere najde vic stredoskolskych ucitelu matematiky. Kazdopadne by
mohly byt vase zdrojaky velkou inspiraci a vybornym studijnim materialem
- prave totiz zacinam pronikat do taju interaktivnich pdf dokumentu v
ConTeXtu, takze bych se nechal minimalne inspirovat...

Pekny den

Jarda Hajtmar