[cstex] globalne premenne

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Oct 23 23:17:15 CEST 2007

Prirazeni v bunce tabulky je vzdy lokalni. \global\def je totez co
\gdef, ale tim zaridite, ze definice makra \polozka je globalni, ale
to, ce se pri expanzi makra provede, globalni neni. Potreboval byste
neco jako \global\FPeval, ale protoze fp.sty neznam, nevim, zda je to
mozne. Mimochodem, o tomto balicku vysel pred casem dlouhy clanek ve
Zpravodaji.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/