[cstex] globalne premenne

Marcel Abas abas at mtf.stuba.sk
Tue Oct 23 21:28:26 CEST 2007

Dobry den vsetkym,

potrebujem poradit s nasledovnym problemom. Robim nejake vypocty,
pouzivajuc balik fp.sty a chcem, aby sa mi automaticky vypocitavali a
vkladali do tabulky. Moze to vyzerat nasledovne:

\documentclass{article}*
*\usepackage{fp}
\begin{document}
%%%%%%%%%%%%%%%%%
\newcount\k\k=1
\FPadd\x{-1}{0}
\FPadd\y{-1}{0}
\def\polozka{\the\k & \y & \FPeval\y{exp(-(x*x))} \FPadd\x\y{0} \y
\global\advance\k by 1 \\\hline}
\begin{tabular}{|l|l|l|}\hline
\polozka\polozka\polozka\polozka\polozka
\end{tabular}
\end{document}

Bohuzial, nech robim, co robim (uz som skusal davat "\global" hadam
naozaj vsade), vysledok vyzera ako vyzera. Zatialco "k" mi pekne zvysuje
o 1 v kazdom riadku, vyzera to, ze hodnoty \x a \y si pamata z prveho
nacitania. Nepomoze ani "\global\def\polozka...".

Za kazdu dobru radu vopred dakujem               Marcel Abas