[cstex] globalne premenne

Marcel Abas abas at mtf.stuba.sk
Wed Oct 24 11:20:42 CEST 2007

Dakujem za odpoved.

Ten clanok v spravodaji som cital, ale o \global ap. som nic nezistil.
Nechce sa mi velmi pozerat "do criev" fp.sty resp. rozsirujucemu stylu
fp-contrib.sty (od p. Baldu) ale ak sa nebude dat inak budem to musiet
urobit. Tych tabuliek s vypoctami bude totiz vcelku dost. Resp. by sa
niekto mohol podelit so svojimi skusenostami v tejto oblasti (tvorba
tabuliek s vypoctami).

S pozdravom                 Marcel Abas