[cstex] Anotovani (pridavani komentaru) do PDF souboru

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Oct 23 06:43:55 CEST 2007

On Mon, 22 Oct 2007, Marcel Abas wrote:

> Dakujem za odpoved,
> v AR8 pre je to v Preferences/Page Display, ale ci je to zapnute alebo
> vypnute, stale to otvara na prvej strane. Takze to asi bude v niecom inom.

ano, to bude v niecom inom. Mozno treba prestudovat command line option,
ci ma alebo nema dajake parametre k tomu, aby sa PDF subor dal otvorit na
roznych stranach.

Mne islo o to, aby sa mi spustili animacie, ked je ich viac v jednom
dokumente. So zapnutou pamatou stran to slo velmi pomaly (pri urcitej
zhode sa ani nespustili). Sice teraz trosku viac trva, kym prejde na
dalsiu stranu, ale to je v pohode. Toto som chcel s tym mailom vysvetlit.

Zdravim
Ladislav Bitto