[cstex] Anotovani (pridavani komentaru) do PDF souboru

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sun Oct 21 08:46:34 CEST 2007

Dobry den.
Zaujalo mne, ze jste prevadel pdf na html (pdftohtml) ..
Zkousel jsem to taky, ale mam problemy s cestinou. Napr. znaky ěščř mi
to vubec neprevadi. zda se, ze mam nejaky problem s kodovanim - uz jsem
ale zkousel vsechno mozne od CP1250 po UTF-8 a porad nic. PDFka generuji
posledni verzi ConTeXtu pod TeXLive2007 ve Win XP profess.
Zkousel jsem googlovat, ale nakonec jsem nic relevantniho co by mi
pomohlo nenasel. Zkousel jsem menit i parametry pdftohtml upravujici
kodovani, ale pokazde mi to hlasi nejake chyby napr: " Error: Couldn't
find unicodeMap file for the 'cp1250' encoding
Vim ze je to asi evergreen, protoze jsem takovy hlasky vygooglovaval na
internetu v souvislosti s pouzivanim pdftohtml, ale bud jsem nikde
poradne nerozumel nebo nepochopil reseni.
Muzete mi prosim poradit v cem je asi problem? Az na tech par ceskych
znaku to vypada, ze jede pdftohtnl dobre....

DIky. Jarda Hajtmar

Muzu se prosim zeptat, jak