[cstex] Anotovani (pridavani komentaru) do PDF souboru

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Oct 22 15:19:00 CEST 2007

2007/10/22, Marcel Abas <abas at mtf.stuba.sk>:

> Dakujem za odpoved,
> v AR8 pre je to v Preferences/Page Display, ale ci je to zapnute alebo
> vypnute, stale to otvara na prvej strane. Takze to asi bude v niecom inom.

Page cache slouzi k urychleni pristupu ke strankam, ktere jiz byly
zobrazeny. Hodi se pro hypertextove dokumenty, ktere prohlizite
napreskacku podle krizovych odkazu. Zejmena se to hodi pri praci s PDF
na internetu, pokud mate AR jako plugin v prohlizeci (tedy ne jako
helper application) a soubor je optimalizovan pro prohlizeni pres web.
Pri otvirani se vzdy otevre na prvni strane, pokud se neotvira
specialnim zpusobem, kdy lze zadat cislo stranky, kde se ma soubor
otevrit (a i ve vlastnostech PDF souboru se da nastavit, aby se
oteviral na jine strance). Preference pro otvirani souboru si skladuje
linuxovy AR 7.0 v ~/.adobe/Acrobat/7.0/Preferences/reader_prefs, ale
číslo počátační stránky tam není.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/