[cstex] Plovouci prostredi v \startframedtext - \stopframedtext prostredi v ConTeXtu?

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sun Oct 21 08:51:44 CEST 2007

Dobry den.

Tak jsem si s tim jeste par hodin hral, ale nezvitezil jsem nad tim.
Prestoze jsem na internetu nasel nekolik ukazek pouziti prikazu

\definetextbackground spolu s paramatrem width= .. tak bud neco delam spatne, nebo mam neco spatne nastaveno, ale porad mam   oramovany a obarveny box pres celou sirku stranky.
Navic jsem zkousel nastavovat sirku vne prostredi, ale vypada, ze to snad ovlivnuje jen sirku textu, nikoliv sirku oramovaneho boxu... Pokud by vas nhapadlo nejake reseni, moc by mi to pomohlo..

Zdravi Jarda Hajtmar