[cstex] Oznameni - AcroWeb na CTAN

Robert Marik marik at mendelu.cz
Fri Oct 19 20:25:49 CEST 2007

Dobry den,

pred jistym casem tu probehlo nekolik mailu o generovani PDF testu pro
vyuku na webu pomoci AcroTeXu. Mam informaci pro lidi ktere to zaujalo:
skripty ktere ctou databazi otazek a odpovedi a generuji PDF jsem od te
doby prepsal, aby byly ve forme knihoven pro Perl a PHP (aby se dalsi
testy tvorily pohodlne), pridal jsem dokumentaci (abych se v tom za mesic
vyznal), vyukove materialy umistnil na verejne pristupny server (
http://user.mendelu.cz/marik/acroweb ), pridal demonstracni soubory (
http://wood.mendelu.cz/math/acroweb/demo.html ) a dnes poslal na CTAN pod
jmenem AcroWeb (abych si to mel odkud stahnout, kdyz si to omylem smazu).
Melo by se to tam za par dni objevit.

Preji pekny den. Robert Marik