[cstex] Anotovani (pridavani komentaru) do PDF souboru

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Fri Oct 19 17:55:58 CEST 2007

Dobry den,

pod Unixom existuje flpsed, pod windowsom mam okrem Acrobat Readera aj Foxit
Reader. Ten druhy omnoho rychlejsie otvara dokumenty, pamata si, na akom mieste
som naposledy dany dokument zavrel a dokaze aj vkladat poznamky a ine veci
dostupne v plnom Acrobate - ale za cenu, ze na modifikovane stranky prida do
rohu peciatku. Myslim, ze by sa ta peciatka dala odstranit pomocou sedu alebo
perlu, ale moc ma netrapi, hlavne ze sa da upravovat a ukladat.
Ale zase mu dobre nefunguje celostrankovy rezim, takze si drzim na beamerove
prezentacie aj AR.

Snad Vam to pomoze.
M. Fikar