[cstex] Anotovani (pridavani komentaru) do PDF souboru

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Oct 22 06:33:54 CEST 2007

Zdravim,

On Fri, 19 Oct 2007, Miroslav Fikar wrote:
> Dobry den,
> pod Unixom existuje flpsed, pod windowsom mam okrem Acrobat Readera aj Foxit
> Reader. Ten druhy omnoho rychlejsie otvara dokumenty, pamata si, na akom mieste

aj ja som si ho asi pred pol rokom stiahol (aj dalsie ine tri alebo styri
som skusal). Preto otvori rychlejsie PDF-ko, lebo nema v sebe pamat stran.
Cize stale cita a ukazuje jednu stranu. Rychlejsie sice dokument otvori,
ale potom sa v nom pomalsie prechadza. Ja som skusal vsetky programy,
ktore vedia citat PDF (pravda len tie, ktore som nasiel) preto, aby som
rychlejsie mohol pustat (alebo vobec) PDF animacie. AR sa mi zdal zbytocne
velky a tazkopadny (pri viacerych animaciach v dokumente nepochopitelne
spomalil vsetky). No ale tusim, ze ani jeden nevedel pustit PDF animaciu.
Tieto testy mi nakoniec pomohli odhalit, ze v com bol problem AR. Problem
je v tom, ze ma pamat stran a je to implicitne zapnute. Toto som si len
nedavno zistil. Mal som jednu animaciu na hranici spustitelnosti, myslel
som si, ze ked ju zmensim na obrazovke, tak by mala ist rychlejsie. No
ale nesla. Nedalo mi pokoja, ze preco. Nakoniec som sa dopracoval k tej
pamati stran. Vypol som ju a animacia ide v pohode. No a ked mam v
dokumente viac animacii (na viacerych stranach), tak uz sa nespomalia.
Takze nakoniec som vsetky vyhodil a mam uz len AR, ktory je super.

Zdravim
Ladislav Bitto