[cstex] Instalace TeXLive 2007

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sat Oct 13 09:42:37 CEST 2007

DObry den.
Zkousel jsem si stahnout image CDcka  s TeXLive 2007 z
http://ftp.cstug.cz/pub/CTAN/systems/texlive/Images/header.html
jak psal pan Sojka a naintalovat to z nej do svych WinXP (predtim jsem
odstranil veskere zbytky predchozi instalace TeXLive 2005 - vcetne
nastaveni path, ghostscriptu atd atd...)
Instalace probehla naprosto v pohode a bez sebemensich problemu.

Bohuzel se mi nepodarilo rozjet ConTeXt  o ktery mi jde predevsim (stahl
jsem si nove veci z Pragmy, nakopiroval je to texmf a aktualizoval
pomoci temxfstart texexec --make --all, restartoval jsem pocitac atd... )
Nic ... Zkratka temxfstart texexec file nejede ... zadna  chybova hlaska
, zadny message, nic ... na nejakou vterinku je v prikazovem radku
prodleva, ale jinak se nic nestane...

Koukal jsem do davkovych souboru, ktere spousteji preklady jednotlivymi
formaty a zarazilo mne, ze se tam pise neco jako temxfstart texexec.rb %
.... atd..
Mozna se mylim, ale pripona .rb me uvadi v predstavu ze se spousti
nejaky RUBY skript ... a pritom se mne to na zacatku instalace Tex Live
informovalo, ze bude nainstalovan Perl...

Nevim uz co s tim, nastesti mam zalohu stareho adresare a poznaceny
vsechny cesty, takze snad to budu schopen vratit zpet...
Zkusim to jeste jednou nainstalovat z DVDcka a pokud se mi to nepovede,
asi tam budu muset vratit stare veci nebo znovu nainstalovat TeXLive
2005, se kterym jsem zadne problemy nemel ...

Pokud by nekoho napadlo, kde by mohl byt problem budu velmi rad...

S pozdravem Jarda Hajtmar