[cstex] Instalace TeXLive 2007

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Fri Oct 12 12:17:27 CEST 2007

Zdenek Wagner wrote:

> Nestacila by zmena PATH? Nemam zkusenosti s windowsovou verzi, ale
> myslim si, ze v binarkach je defaultne zakompilovana relativni cesta k
> texmf.cnf. A mozna by stacilo pred instalaci TL z PATH vyhodit cestu
> na predchozi verzi TL.

Mozna, protoze v jen nekterych pripadech. Proto to NEDOPORUCUJI.

Promenna TEXMFCNF je jistota, ktera navic urychli start texu.
--install-mode je standardni a ciste reseni.

VZ

Ing. Vít Zýka, Ph.D.           TYPOkvítek, Czech Republic

computer vision application  aplikace pocitacoveho videni
database publishing                databazove publikovani
scientific book typesetting     sazba odbornych publikaci

tel.: (+420) 777 198 189       www: http://typokvitek.com