[cstex] Instalace TeXLive 2007

Schwarz Rudolf Rudolf.Schwarz at unob.cz
Fri Oct 12 07:40:53 CEST 2007

Dobrý den.
Já jsem spustil FULL instalaci přímo z DVD poté, co jsem označil úplně vše
na počítač, kde předtím TeX nainstalován nebyl:
--------[ AIDA32 (c) 1995-2003 Tamas Miklos ]---------------
    Verze                                             AIDA32 v3.88
    Autor                                             tamas.miklos at aida32.hu
    Domovská stránka                                  http://www.aida32.hu
    Typ zprávy                                        Krátká zpráva
    Operační systém                                   Microsoft Windows XP Professional 5.1.2600 (WinXP Retail)
    Datum                                             2007-10-12
    Čas                                               07:28
    Počítač:
      Operační systém                                   Microsoft Windows XP Professional
      Service Pack OS                                   Service Pack 2
      DirectX                                           4.09.00.0904 (DirectX 9.0)
    Základní deska:
      CPU typ                                           Unknown, 3200 MHz (4 x 800)
      Název základní desky                              Neznámý
      Čipová sada základní desky                        Neznámý
      Pracovní paměť                                    512 MB
      BIOS Typ                                          AMI (09/21/06)
    Zobrazení:
      Grafická karta                                    RADEON X550  (128 MB)
      Monitor                                           Monitor Plug and Play [NoDB]  (ETL2508093)
    Nosiče dat:
      Pružný disk                                       Disketová jednotka
      Pevný disk                                        WDC WD1600JS-08NCB1
      Optická mechanika                                 TSSTcorp CD/DVDW SH-S182M
a po necelé půlhodině (přesný čas si již nepamatuji, pouze odhaduji)
bylo vše nainstalováno.
Moc nerozumím vnitřnostem, ale zdá se, že PDFLaTeX funguje jak má.
Pocitově i rychleji než dříve na předchozím počítači,
který je ovšem určitě starší jak 6 let.
Takže je to zcela očekávaný výsledek.

R. Sch