[cstex] Instalace TeXLive 2007

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Oct 12 06:54:44 CEST 2007

Zdravim,

On Fri, 12 Oct 2007, Jaroslav Hajtmar wrote:

> DIky za tip, stahnu to z webu...

v tomto pripade to bude pre Vas zrejme omnoho rychlejsia cesta, nez cakat
kym zozeniete nove(ine) DVD.

> Nakonec jsem zjistil, ze je asi casove lepsi nekoukat na misto na disku
> a vybrat uplne vse a nechat to nainstalovat, aby mi neco duleziteho snad
> nekdy nechybelo...

Toto moze byt pravda, myslim to, ze to je lepsie casovo.
S TeXLive nemam skusenosti (lebo sa mi ho nepodarilo nainstalovat - pred
piatymi rokmi som to skusal par krat), ale s instalaciou MIKTeXu mam tuto
skusenost. Na kolegove nove PC som sa rozhodol (nedavno) nainstalovat full
verziu MIKTeXu (takmer 1GB), potom som zistil, ze to slape strasne pomali.
Aj inde sme instalovali s podobnym koncom. Po case som sa potom odhodlal,
ze nainstalujem iba zaklad (aj to je stale cez 200MB). Na prekvapenie, ide
to stale tak pomali. Je pravda, ze refresh sa rapidne skratil (z takmer
minuty na par sekund), ale to clovek potrebuje len obcas, ked prida nieco
nove. Preto na svojej masine mam stale starsi MIKTex (z roku 2004), ktory
slape v pohode (iba o nieco pomalsie nez stary dobry EMTeX, ktory ide v
DOS okne a ktory stale pouzivam tak na 95% pripadov).

> Nemate nekdo prosim nejaky tip? Asi je lepsi DVDcko zkopirovat na HD a
> pak teprve spustit instalaci ... (nebude nejaky problem s cestami ???)

To by ste rychlo mohli vyskusat (vsak kopirovanie na disk by nemalo trvat
dlho), ked sa to rozbehne, malo by to byt rychlejsie (navyse tam by uz
nehrozilo zamrznutie DVD-ka -- PC-ko vsak kludne moze zamrznut).

Drzim palce, aby sa to podarilo.

Zdravim
Ladislav Bitto