[cstex] Instalace TeXLive 2007

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Oct 12 09:04:42 CEST 2007

Dobry den.

Ponekud mne prekvapuje, co pisete. Ja instaloval TL2007 do WinXP
(dokonce bezicich
v emulatoru v eCS  - byvala OS/2, coz samozrejme zpomaluje), dal jsem
uplnou instalaci,
jen vyradil nejakou cinstinu a dokumentaci v pro mne nezajimavych
jazycich. Vse probehlo
zcela hladce a trvalo to maximalne 40 minut. A instaloval jsem to (z
testovacich duvodu)
tusim trikrat. Nevim, jak mate rychly pocitac (tohle bylo Pentium IV
tusim 2.1GH, stare asi 3 roky).

Rozhodne neni stastne nechat na disku zbytky stare instalace TL.
Instalator si potom mysli,
ze chcete upgrade a ne novou instalaci (to je asi ten Vas dotaz na
prepisovani). A taky
nenabidne uvodni menu, kde si muzete vybrat, zda chcete minimalni
instalaci, uplnou,
jakousi beznou apod. Z toho, co pisete, usuzuji, ze jste toto menu vubec
nevidel.
Proto mozna ty problemy. Doporucuji starou verzi TL odinstalovat (ne jen
smazat!), aby
instalator nabidl moznost nove instalace (pokud opravdu nechcete upgrade).

Jinak velikost instalace nema podle mne zadny vliv na rychlost prekladu
(samozrejme po
nainstalovani).  Pokud tedy mate dost mista, je mozna rozumne dat
uplnejsi instalaci.

Zdravi
                Jaromir Kuben