[cstex] Instalace TeXLive 2007

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Fri Oct 12 10:47:23 CEST 2007

Jaromír Kuben wrote:
> Rozhodne neni stastne nechat na disku zbytky stare instalace TL.
> Instalator si potom mysli,
> ze chcete upgrade a ne novou instalaci (to je asi ten Vas dotaz na
> prepisovani). A taky
> nenabidne uvodni menu, kde si muzete vybrat, zda chcete minimalni
> instalaci, uplnou,
> jakousi beznou apod. Z toho, co pisete, usuzuji, ze jste toto menu vubec
> nevidel.

Ano toto chovani potvrzuji.

Nicmene jde nainstalovat TL 2007 i vedle bezici starsi instalace. Je-li
DVD mechanika diskem F:, pak instalacni mode (namisto upgadovaciho)
vnutite prikazem
   F:\texlive\setuptl\tlpmgui --install-mode

Mezi jednotlivymi instalacemi pak volite nastavenim environment
promenne, napr.
   TEXMFCNF=C:\TeXLive2007\texmf\web2c
Binarky se ovsem budou brat podle poradi ...\bin\win32 v promenne PATH,
tedy z nove distribuce, protoze ta tento svuj adresar v ceste predradila.

Vit Zyka