[cstex] Instalace TeXLive 2007

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Fri Oct 12 06:04:46 CEST 2007

DIky za tip, stahnu to z webu...

Jen jsem se chtel zeptat k instalaci: Neni nejaka moznost jakesi
"standartni instalace"? Tim minim : "Je nutne vsechny polozky, ktere
maji byt instalovany oznacovat ?". Puvodne jsem se snazil oznacit vse a
pak jen "odznacit" veci, ktere bych dle meho nazoru nemusel potrebovat
tj. dokumentace v nemcine, franc., ........atd..
Nakonec jsem zjistil, ze je asi casove lepsi nekoukat na misto na disku
a vybrat uplne vse a nechat to nainstalovat, aby mi neco duleziteho snad
nekdy nechybelo...
Pak jsem ale zjistil, ze instalace trvala z DVD nepredstavitelne dlouho
(nechal jsem pocitac bezet pres noc...)
Nemate nekdo prosim nejaky tip? Asi je lepsi DVDcko zkopirovat na HD a
pak teprve spustit instalaci ... (nebude nejaky problem s cestami ???)

DIky. Zdravi Jarda Hajtmar