[cstex] Špatný vzhled dokumentů napsaných v MikTeXu

Roman Maňák astro_x at post.cz
Wed Oct 3 15:32:28 CEST 2007

Děkuji všem za tipy a nasměrování ke správnému výsledku. Já se v tom až
tak dobře nevyznám, takže se omlouvám, jestli teď něco napíšu špatně.
Problém byl pravděpodobně následující: Používal jsem babelizovanou češtinu
a i když jsem měl v hlavičce uvedené následující:

\usepackage{babel}
\usepackage[T1]{fontenc}
\usepackage[cp1250]{inputenc}

a fonty Type1 mám nainstalovány, tak to pravděpodobně díky té češtině
nějak kolidovalo (používal jsem pdflatex). Zkusil jsem tedy
"nebabelizovanou češtinu" a překladač pdfcslatex a všechno už to funguje
tak jak má a dokumenty vypadají dobře i v Linuxu v prohlížečích, kde
vypadaly hrozně. Jediným problémem je, že teď nefunguje \scshape (text se
nepřevede na kapitálky), ale to je opravdu zanedbatelné.

Ještě jednou všem díky

S pozdravem

Roman Maňák