[cstex] Špatný vzhled dokumentů napsaných v MikTeXu

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Wed Oct 3 11:34:22 CEST 2007

Zdenek Wagner wrote:

> Na tohle se dá těžko odpovědět. Nepíšete, jaký používáte ovladač pro
> tisk ani jaké používáte fonty a jak je příslušný ovladač nastaven. A z
> PNG se tahle informace nevyčte.

Stáhl jsem si časopis Parhelium ze sítě. Problém je patrně v tom, že tam
máte spoustu Type3 bitmapových fontů, které
v závislosti na prohlížeči dopadají tu více a tu méně špatně.

Tento problém už byl mnohokrát diskutován, podívejte se do archivu
konference. Podstatou nápravy je:

1) používat pouze fonty, které máte k dispozici v Type1 verzi,

2) nastavit distribuci TeXu tak, aby Type1 verze fontu vždy použila a
vložila do výsledného souboru (v mapovacích souborech fontů, záleží na
Vašem postupu tvorby pdf).

Přeji hodně úspěchů

Luboš Kloc