[cstex] Špatný vzhled dokumentů napsaných v MikTeXu

Petr Vokac vok at ujv.cz
Wed Oct 3 11:36:43 CEST 2007

Mam podobne problemy.
Na linuxove pracovni stanici v rozliseni 1600x1200 jsou
texovske pdf dokumenty dokonale citelne - pismenka jsou pekne
prokreslena.
Na notebooku s rozlisenim 1280x800 jsou pismenka malo citelna -
cast fontu neni vubec zobrazena (jak v xpdf tak v acroreadru).
Hral jsem si s nastavenim linuxu na notebooku podle
 http://gentoo-wiki.com/HOWTO_Xorg_and_Fonts
a moc to nepomohlo.
Minuly tyden jsem mel v ruce notebook s vistou a zobrazeni
pdf-ka vyrobeneho texem bylo stejne spatne jako na mem linuxu.
Pritom jine pdf dokumenty jsou - v obou systemech - casto docela pekne.
Na notebooku ted znovu pouzivam xdvi - pripada mi to malinko
citelnejsi nez pdf.
Petr Vokac