[cstex] Stojate grecke pismena

Anton Surda fyzisurd at savba.sk
Thu Oct 25 13:57:09 CEST 2007

Dne Wed, 24 Oct 2007 08:26:23 +0200 <jan.busa at tuke.sk> napsal/-a:

> Dobry den,
>
> v LaTeXu existuje balik upgreek, potom sa pouziva \upmu a pod.

Dakujem za radu. Velmi mi pomohla. Uvedeny balik vyuziva sluzieb fontu
eurm, ktory skutocne obsahuje stojate grecke pismena (vcitane malych) a
existuje ich Type 1 verzia. Ich kresba je sice trochu ina ako v Computer
modern, ale len malo.

Zrejme neexistuju PDF tabulky vsetkych fontov zaradenych do Miktexu (asi
by som ich mohol vytvorit) a tak sa v nich dost tazko orientuje.

Na oplatku by som mohol dat svoj tip. Na najroznejsim sposobom upravovane
pismena strednej a vychodnej Europy, ako doplnok cm a cs fontom, pouzivam
fonty vnr.

Este raz dakuje

Anton Surda

>    Jano Busa

Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/