[cstex] Chyba v Latin Modern fontech?

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Fri Nov 9 13:09:47 CET 2007

Jaromír Kuben wrote:
> [...]
> cstt10 LMTypewriter10-Regular "enclmrepcstt ReEncodeFont"
> <lm-rep-cstt.enc <lmtt10.pfb
> tedy kodovani je jine. Podobne je
> cscsc10 LMRoman10-CapsRegular "enclmrepcssc ReEncodeFont"
> <lm-rep-cssc.enc <lmcsc10.pfb
> a nevim, proc take napr.
> csr5 LMRoman5-Regular "enclmrepcssc ReEncodeFont" <lm-rep-cssc.enc
> <lmr5.pfb.
>
> Zatimco v lm-ec.map je ve vsech pripadech pouzito stejne kodovani, napr.
> ec-lmr10 LMRoman10-Regular "enclmec ReEncodeFont" <lm-ec.enc <lmr10.pfb
>
> Myslim tedy, ze by stacilo v lm-cs.map zmenit kodovani u cs-lmtt* fontu

Ano naprosto souhlasim. Je tedy potreba vytvorit lm-cstt.enc a soubor
lm-cs.map (a nalezitou sekci v lm.map) zmenit na prilozeny.

lm-cstt.enc asi nejsnaze vznikne fuzi lm-rep-cstt.enc s lm-cs.enc

Pravdepodobne se podobne bude muset vytvorit i lm-cssc.enc a tez pouzit
v lm-cs.map, jak je naznaceno.

Vit Zyka