[cstex] Chyba v Latin Modern fontech?

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Fri Nov 9 12:00:18 CET 2007

Zdenek Wagner wrote:

> U mne na TL2007 v Linuxu to funguje spravne, vystup je <A_b>, tedy
> samozrejme v kodovani T1. Kodovani OT1 ani IL2 s LM fonty nefunguje,

To neni pravda, LM se standardne dodavaji s metrikami v IL2, OT1, i
dalsimi kodovanimi, viz adresar fonts/tfm/public/lm

predpona
cs = IL2
ex = T1
rm = OT1
t5 = vietnamstina
texnansi = Adobe
a dale ts1, qx, l7x, el

takze v csplain bude fungovat
   \font\csr=cs-lmr10

pro LaTeX jsou predpripraveny .fd soubory il2*.fd

Vit Zyka