[cstex] Úprava bakalářské práce: překlad a citace

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed May 16 14:57:33 CEST 2007

16.5.07, Michal Hejduk <nezumi at volny.cz>:

>  Můžete mi říct, jak se natbib používá? Co mám napsat do
> \bibliographystyle{}?  plainnat? Je nějaký závazný český styl?

Není, ale napadlo mě, že by se třeba dal snadno upravit.

>  Omlouvám se, že nehledám sám, ale mám málo času. Zrovna se mi pokazil LCD
> monitor.

Jsem na tom podobně, jen s tím rozdílem, že mi po měsící (!) přivezli
opravený monitor, takže doháním, co jsem zanedbal. Úroveń služeb
našich firem je zatím podstatně horší než v Indii :-(

(Mám tedy zkušenosti jen s jednou indickou firmou, ale zato jsou ty
zkušenosti velmi dobré.)

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/