[cstex] Otázky zelenáče - 3. díl (dlouhe)

Byvaly byvaly at seznam.cz
Mon Mar 26 18:56:42 CEST 2007

Dobrý den,

děkuji Vám za detailní odpověď. Ještě bych se rád vrátil k Vaši první
reakci:

Pokud vím, ani jedna aplikace (Microsoft Visio, Toad Data Modeler,
IrfanView [screenshoty], ...) kterou jsem používal k tvorbě obrázků
neumí žádný vektorový formát. Z Vaší reakce jsem získal dojem, že i
pokud je původní obrázek bitmapový, přestože má povahu vektorovou je
správné jej převést jiným nástrojem do vektorové podoby.

Je můj dojem správný, prosím? Děkuji předem za odpověď.