[cstex] pdflatex a tvoreni pdf bez ukladani souboru

Robert Marik marik at mendelu.cz
Mon Mar 26 10:20:23 CEST 2007

Dobry den, ja to delam uplne primitivne, protoze ty pojmy ktere
zminujete neovladam. Mam otazky v souboru nasledujici struktury

zadani na jeden radek, i hodne dlouhy, klidne pres sedm obrazovek
+prave jedna spravna odpoved je na radku zacinajicim plusem
-prvni spatna odpoved
-druha spatna odpoved
-treti spatna odpoved
-tech spatnych odpovedi dam kolik chci

druhe zadani je oddeleno prazdnym radkem (nesmi obsahovat ani mezeru)
-prvni spatna odpoved
-druha spatna odpoved
+prave jedna spravna odpoved pro druhe zadani
-treti spatna odpoved
-tech spatnych odpovedi dam zase kolik chci ....

a potom to vsechno nactu do textovych retezcu a zpracuji, aby to slo
cist TeXem. Ty otazky nahodne zamicham pomoci funkce rand, nasel jsem to
na webu. Napsal jsem to pouze se znalosti knihy Martina Kysely Perl,
takze zadne slozite konstrukce necekejte. Nakonec z toho vypadne neco
jako www.mendelu.cz/user/marik/latex/acroweb/lim-a.tex a to se prelozi
pdflatexem. otazky jsou napsane rucne, maximalne jsem nejake derivace z
Maplu exportoval do textaku a to jsem potom upravil.

Snad to behem pristiho tydne bude funkcni a verejne na webu, tak Vam
potom poslu odkaz.

Umi Moodle rozpoznavat matematicke vyrazy? Pozna ze sin(2x) je totez co
(exp(0)+sin^2(x)+cos^2(x))*sin(x)cos(x) ?

R. Marik