[cstex] pdflatex a tvoreni pdf bez ukladani souboru

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Mon Mar 26 10:02:55 CEST 2007

Robert Marik <marik at mendelu.cz> writes:

> Dekuji za odpoved. Delam to tak podivne spis kvuli neznalosti
> programovani v tech konkretnich jazycich. Ten perl nejak pracuje s
> textovymi retezci, nahodne vybira otazky a promichava odpovedi a mam k
> nemu brozurku, kdezto k php ne. A dekuji za to upozorneni na ty adresare.

Dobry den,

celkom by ma zaujimalo, co pouzivate v tom perli, lebo ak to spravne
chapem, zrejme Vam ide o online generovanie nahodnych otazok na testy.

Trapim sa s podobnymi problemami. Zatial to riesim tak, ze mi matlab
generuje na zaklade sablon vhodny pocet otazok ci uz s rovnakym textom
a inymi cislami alebo nahodne otazky s danym sumarnym poctom bodov
a tieto zapisuje do XML suboru. Na ten mam pripravene XSLT subory,
ktore mi to transformuju do LaTeXu (modifikovany balik exams), pripadne do
Moodle (LMS). Z LaTeXu to potom transformujeme do PDF, vytlacime
a pouzivame na skuskach. V Moodle to zase ide alebo ako nahodna otazka
na zaciatku cvicenia alebo ako nahodny test na pripravu na skusku.

M. Fikar
--
mailto:miroslav.fikar[at]stuba.sk, http://www.kirp.chtf.stuba.sk/~fikar