[cstex] pdflatex a tvoreni pdf bez ukladani souboru

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Mar 26 11:09:58 CEST 2007

26.3.07, Robert Marik <marik at mendelu.cz>:
> Dekuji za odpoved. Delam to tak podivne spis kvuli neznalosti
> programovani v tech konkretnich jazycich. Ten perl nejak pracuje s
> textovymi retezci, nahodne vybira otazky a promichava odpovedi a mam k
> nemu brozurku, kdezto k php ne. A dekuji za to upozorneni na ty adresare.

PHP ma taky generator nahodnych cisel a programuje se skoro stejne,
jenom pole se vytvari trochu jinak (pomoci funkce array, tj. kdyz si
hcete prednaplnit retezce, napisete
$strings=array('first' => "first string", 'second' => 'second
string'); a pak se to pouziva $strings['first']) a regularni vyrazy se
nedaji psat jen tak mezi lomitka, ale musite pouzit funkce (umi to
posixove i perlovske regex). Knihu o PHP napsal Jirka Kosek, ale ja
jsem se to uiz drive naucil podle manualu z www.php.net. Funkce jsou
rozdeleny tematicky, takze spoustu kapitol vubec nemusite cist.

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/