[cstex] \rewnewenvirnment{document}

Jan Karabas janci at savbb.sk
Thu Mar 15 13:53:51 CET 2007

Dakujem za rychlu odpoved,

Vas napad je najjednoduchsi mozny, asi je najjednoduchsie spracovat
vsetky clanky oddelenie a cislo spojit pomocou pdfpages.
Predpokladam, ze takto nejak vznika aj Zpravodaj. Ale trosku ma este
trapi otazka, ako urobit TOC, tiraz, aktualnu obalku a pod, asi iba
manualne alebo existuje na to nejaky sikovnejsi postup?

JK

     Jan Karabas (J\'an Karab\'a\v s)
     Science and Research Institute
     Mathei Bel University