[cstex] \rewnewenvirnment{document}

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Mar 15 13:41:01 CET 2007

2007/3/15, Jan Karabas <janci at savbb.sk>:
> Dobry den,
>
> pripravujem class pre sadzbu matematickeho casopisu, pricom by som
> chcel zmenit chovanie prostredia 'document' tak aby fungovalo v dvoch
> modoch:
>
> Privitam kazdu odpoved, radu alebo kusok kodu. Bohuzial, zatial som
> vzdy vystupoval ako autor a v role zostavovatela casopisu  je
> potrebne riesit ulohy, na ktore moje LaTeXove skusenosti nestacia.
>
> Vopred dakujem za ohlasy

Podivejte se na http://bulletin.cstug.cz -- uplne dole na strance je
dokumentovany styl pro psani clanku do Zpravodaje. Je sice zalozen na
starych makrech Karla Horaka, ktere byly psany v plainu, a take je
dost zastaraly (od roku 2007 by mel byt novy), ale najdete tam nejakou
inspiraci.

Zajimave muze byt take vytvoreni tridy odvozene z nejake standardni,
napr. z article.cls. Pokud chcete videt praktickou ukazku, jak se to
dela, na www.cnb.cz si nechte vyhledat cnbwp a ziskate odkaz na
vlastni balicek a cesky i anglicky manual.

Jeste bych upozornil, ze clanky ruznych autoru mohou vyzadovat odlisne
balicky, ktere mohou byt navzajem nekompatibilni. Pokud bude kazdy
clanek zacinat na nove strance, pak stoji za uvahu zpracovat kazdy
clanek samostatne s tim, ze na zacatku (rucne nebo automaticky) pomoci
\setcounter{page}{...} nastavite pocatecni stranku a pak spojite
jednotliva PDF bud komercnim Acrobatem, nebo pomoci pdfpages.

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/