[cstex] Plainovska makra s ConTeXtem ??

Jano Kula jano.kula at tiscali.cz
Thu Mar 15 11:10:49 CET 2007

Dobrý den!

Jaroslav Hajtmar wrote:
> Dobry den.
> Potreboval bych zjistit do jake miry je ConTeXt "tolerantni" k externim
> plainovskym makrum (nacitanym pomoci \input). Predpokladam, ze to asi
> neni z hlediska ConTeXtu prilis zadouci, nicmene  presto by mi to moc
> pomohlo. Zkousel jsem neco delat - jednoducha makra ConTeXt
> "zchroustne", ale pri pouziti slozitejsich maker mi ConTeXt neustale
> hlasi nejake chyby. Muzete mi prosim poradit na co je treba si dat pozor
> pripadne v cem muze byt problem pri pouzivani plainovskych maker s
> ConTeXtem?

Není to odpověď na otázku, ale nebude lepší řešit hromadnou
korespondenci přímo v ConTeXu?

První možnost modulem m-corresp, ktery jako zdroj adresátů používá
vlastní XML formát. Jako obvykle dokumentace není úplná, takže to bude
vyžadovat hodně bádání:

http://www.pragma-ade.com/general/manuals/xcorresp.pdf

Druhá možnost z CSV. Předelat makra z tabulek na dopisy nebude složité:

http://wiki.contextgarden.net/TABLE#Creating_tables_from_CSV_data_.28Comma_Separated_Values.29

Jano Kula