[cstex] Plainovska makra s ConTeXtem ??

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Mar 15 13:25:42 CET 2007

DObry den.
Diky za vyborny tip - urcite se na to kouknu... Z koncepcniho hlediska
je to urcite nejlepsi reseni meho problemu, i kdyz nejaka prace s tim
urcite bude. Vyhodou makra pana Olsaka je moznost pristupu ke vsem
bunkam tabulky a nejen k radkum (po prvnim nahledu vasich tipu...)
Jinak - porad se v tom pitvam a pripada mi, ze vzhledem k tomu ze makro
scancsv.tex zpracovava radky databazoveho textoveho souboru *.csv (tj.
comma separated value) bude problem s tim, ze na zacatku makra dochazi k
predefinovani konce znaku radku \catcode`\^^X=13 \def^^X{}
nevite nekdo, jak pracuje ConTeXt s ridicimi znaky s kody 10,13 atd.?

Jarda Hajtmar