[cstex] Psaní knihy v ConTeXtu

Jakub Šťastný knava.bestvinensis at gmail.com
Wed Mar 7 14:18:19 CET 2007

Děkuji za odpověď, to jsem rád.

"Naposled jsem to potřeboval při přípravě
filmů pro Zpravodaj s českým překladem manuálu ConTeXtu ..."

Vidíte, opět jste mě potěšil. Vůbec jsem nevěděl, že český překlad
ConTeXtího manuálu již existuje. Přiznám se tedy, že jsem se zatím nebyl s
to dokopat k tomu stát se členem CSTUGu, a tedy zatím mi zpravodaj (patrně
byl míněn ten, nemýlím-li se(?) ) nechodí. Každopádně jsem rád, že to vím,
že ten překlad existuje.

Krásný den, J