[cstex] UTF-8 a pdfcsplain

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sat Mar 3 19:54:42 CET 2007

3.3.07, Jakub Šťastný <knava.bestvinensis at gmail.com>:
> Vazeni kolegove,
>
> zase mam problem s UTF-8 v plainu. Mimochodem problemy, co jsem mel asi v
> srpnu byli bugem v balicku (tehda jsem byl na Ubuntu, tedka na Arch Linuxu
> je vse OK), format vygeneruju (vsechny ceske formaty), ale ...
> éáčéěíšýřéíáq\bye mi vyplivne jakousi silenou zmet znaku, rozhodne ne co
> bych ocekaval. Ani kdyz explicitne reknu "sakra, vem na to csr12 font!". Mam
> eTeX (a tedy je v nem encTeX od P. Olsaka).

V distribucich je sice encTeX obsazen, ale neni implicitne aktivovan.
Musite si ve fmtutil.cnf pridat parametr -enc a pregenerovat format.
Casto je to ve fmtutil.cnf jiz pripraveno, takze staci zakomentovat
stavajici definice a odkomentovat ty s -enc a spravnym kodovanim.
Pokud pouzijete texconfig, provede se pak vse samo.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/