[cstex] UTF-8 a pdfcsplain

Jakub Šťastný knava.bestvinensis at gmail.com
Sat Mar 3 19:47:28 CET 2007

Vazeni kolegove,

zase mam problem s UTF-8 v plainu. Mimochodem problemy, co jsem mel asi v
srpnu byli bugem v balicku (tehda jsem byl na Ubuntu, tedka na Arch Linuxu
je vse OK), format vygeneruju (vsechny ceske formaty), ale ...
éáčéěíšýřéíáq\bye mi vyplivne jakousi silenou zmet znaku, rozhodne ne co
bych ocekaval. Ani kdyz explicitne reknu "sakra, vem na to csr12 font!". Mam
eTeX (a tedy je v nem encTeX od P. Olsaka).

Za rady dekuji. J

--
Se srdečným pozdravem Jakub Šťastný

Prosím neposílejte mi přílohy ve formátech doc, ppt, pps, wmv a podobně.
Existuje spoustu kvalitních svobodných alternativ, které se (narozdíl od
zmíněných) řídí standardy. Například OASIS standard pro psaní
strukturovaných, textových dokumentů je formát odt. Děkuji.