[cstex] UTF-8 a pdfcsplain

Jakub Šťastný knava.bestvinensis at gmail.com
Sat Mar 3 20:46:58 CET 2007

Dekuji. Tam jsem se jeste dostal, ale na tom jsem prave vyhorel ...

default:
# - Czech / Slovak:
csplain    pdfetex        -        -translate-file=cp227.tcx *csplain.ini
cslatex    pdfetex        -    -translate-file=cp227.tcx *cslatex.ini
pdfcsplain    pdfetex        -        -translate-file=cp227.tcx *csplain.ini
pdfcslatex    pdfetex        -    -translate-file=cp227.tcx *cslatex.ini

Ja jsem tam pridal -enc a kdyz to nezabralo, tak jeste -ini, jak jsem vycetl
v man etex. Bohuzel porad nic. Nejsem si vubec jist syntaxi haze to ze se
zadnej novej format nevygeneroval.

S diky J