[cstex] Plainovska makra s ConTeXtem ??

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Mar 14 21:38:25 CET 2007

Dobry den.
Potreboval bych zjistit do jake miry je ConTeXt "tolerantni" k externim
plainovskym makrum (nacitanym pomoci \input). Predpokladam, ze to asi
neni z hlediska ConTeXtu prilis zadouci, nicmene  presto by mi to moc
pomohlo. Zkousel jsem neco delat - jednoducha makra ConTeXt
"zchroustne", ale pri pouziti slozitejsich maker mi ConTeXt neustale
hlasi nejake chyby. Muzete mi prosim poradit na co je treba si dat pozor
pripadne v cem muze byt problem pri pouzivani plainovskych maker s
ConTeXtem?

Diky. Jarda Hajtmar