[cstex] Plainovska makra s ConTeXtem ??

Josef Polách josef at polach.org
Thu Mar 15 00:20:20 CET 2007

Jaroslav Hajtmar napsal(a):
> Potreboval bych zjistit do jake miry je ConTeXt "tolerantni" k externim
> plainovskym makrum (nacitanym pomoci \input). Predpokladam, ze to asi

Ani tady zr(ejme( nezáleží, jsou-li makra nac(ítána jako input
nebo umíste(na ve stejném souboru jako ostatní zdroj.

> "zchroustne", ale pri pouziti slozitejsich maker mi ConTeXt neustale
> hlasi nejake chyby. Muzete mi prosim poradit na co je treba si dat pozor

Jaké chyby? Podle chybových hlášek by se to me(lo dát poznat.

> pripadne v cem muze byt problem pri pouzivani plainovskych maker s
> ConTeXtem?

Možná v robustnosti/kr(ehkosti. Ale zatím ConTeXt moc neznám.
Napadá me( po zkušenostech s LaTeXem: Nepojmenovávat svá
makra stejne(, jako existující ConTeXtová, mohl by vypuknout
zmatek a pr(ekvapení. Taky je potr(eba ohlídat si registry, co
se kam ukládá... Každá pr(edpr(ipravená nadstavba skýtá
nepohodlnost vlastních úprav.

> Diky. Jarda Hajtmar

Za nepatrne( málo. Patr(í se hrabat v te(ch chybových hláškách.
Tr(eba více napoví ostatní...

Pohoda, hezký den

--
Josef Polách - www.polach.org