[cstex] ceske uvozovky

hospodka at fel.cvut.cz hospodka at fel.cvut.cz
Thu Jun 7 13:32:53 CEST 2007

Dekuji za odpoved.

Nevim vsak, zda mam zcela korektne udelanou instalaci, i kdyz mi vse
prozatim fungovalo OK.

\languageattribute{czech}{split} hlasi chybu a prikazy \clq \crq, ktere by zreme
mely nahrazovat puvodni dolni a horni uvozovky jsou nezname. A prave takove
uvozovky bych potreboval, abych vysazel dokument s drobnymi zmenami, ale jinak
SHODNY s puvodnim!

Neexistuje tedy alternativa k \uv? To je skoda, protoze stare dokumenty se
zrejme budou muset vzdy projit a upravit :-(

Jiri Hospodka

V priloze posilam *.tex *.log a *.dvi souboru, ktery poslal p. Kuben