[cstex] ceske uvozovky

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Jun 7 13:45:59 CEST 2007

2007/6/7, hospodka at fel.cvut.cz <hospodka at fel.cvut.cz>:
> Dekuji za odpoved.
>
> Nevim vsak, zda mam zcela korektne udelanou instalaci, i kdyz mi vse
> prozatim fungovalo OK.
>

> \languageattribute{czech}{split} hlasi chybu a prikazy \clq \crq, ktere by zreme

Mate starsi verzi csbabelu. V prvni verzi, kterou Petr Tesarik udelal
a ktera byla k dispozici k testovani, prika
\languageattribute{czech}[split} jeste nebyl.

> mely nahrazovat puvodni dolni a horni uvozovky jsou nezname. A prave takove
> uvozovky bych potreboval, abych vysazel dokument s drobnymi zmenami, ale jinak
> SHODNY s puvodnim!
>
> Neexistuje tedy alternativa k \uv? To je skoda, protoze stare dokumenty se
> zrejme budou muset vzdy projit a upravit :-(

V novem csbabelu \uv je, a to dokonce ve dvou verzich. Behem vyvoje
CSLaTeXu se totiz zmenila efinice, takze historicky existuji dve
castecne nekompatibilni definice. Oboji je v csbabelu 3.1, vcetne
moznosti pouziti \usepackage{czech}, aby se do starych dokumentu vubec
nemuselo sahat.

Zpravodaj s clankem Petra Tesarika pujde pristi tyden do tisku.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/