[cstex] vkladani obrazku .eps

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu Jul 26 08:26:42 CEST 2007

Jiří Novak wrote:
> Zdravim.
>
> Potreboval bych poradi pri vkladani obrazku.
>
> Vkladal jsem obrazky nasledujicim zpusobem:
>
> \begin{figure}
> \centerline{\includegraphics[width=120mm,height=70mm]{model_neuronu.eps}}
> \caption{Matematický model neuronu}\label{model neuronu}
> \end{figure}
>
> pak jsem pomoci cslatex "soubor" vytvoril .dvi a vsechno fungovalo

> [...]
Dobry den,

   asi nejjednodussi v tomto okamziku by bylo podivat se do toho PS
obrazku, zda tam
%%BoundingBox:
nekde na zacatku je nebo neni (PS je textovy soubor, muzete ho natahnout
do libovolneho editoru).

Pokud tam BoundingBox skutecne neni, muzete ho doplnit rucne nebo
snadneji pomoci GS: staci pouzit v GSview
funkci "PS to EPS" (hadam, ze pracujete ve Windows).

S pranim uspechu,

Lubos Kloc