[cstex] \doublerulesepcolor

"Jan Havlík Ing." xhavlikj at fel.cvut.cz
Fri Jul 27 08:46:30 CEST 2007

Dobrý den,
obracím se na Vás s prosbou, neboť jsem sestudoval vše, co
mi přišlo pod ruku a týkalo se mého problému a přesto jsem
zřejmě něco nepochopil.

Vytvářím tabulku, která má mít první dva řádky šedě
podbarvené, první řádek má být podtržen jednoduchou čarou.
V příloze zasílám zdrojový soubor i výstupní .ps, z kterých
je snad zřejmé, co že chci udělat.
Problém je v tom, že za prvním řádkem mi zůstává bílá linka
v místě, kde by při dvojitém podtržení byla mezera uvnitř
dvojité čáry. Téhle bílé linky se mi prostě nedaří zbavit
jinak, než že nahradím jednoduchou čáru dvojitou (pak je ta
mezera správně šedá) nebo že čáru neudělám (pak je ten
prostor také správně šedý).

Vypadá to, že jsem něco zásadního přehlédl, předem děkuji za
posunutí správným směrem.
S díky
Jan Havlík

--