[cstex] vkladani obrazku .eps

Jiří Novak N.Jiri at seznam.cz
Wed Jul 25 21:18:49 CEST 2007

Zdravim.

Potreboval bych poradi pri vkladani obrazku.

Vkladal jsem obrazky nasledujicim zpusobem:

\begin{figure}
\centerline{\includegraphics[width=120mm,height=70mm]{model_neuronu.eps}}
\caption{Matematický model neuronu}\label{model neuronu}
\end{figure}

pak jsem pomoci cslatex "soubor" vytvoril .dvi a vsechno fungovalo

jenze ted mam poruchu notebooku a presel jsem na svuj stary pocitac, pouzivat ty same obrazky .eps a ten samy postup, jenze objevi se mi error: Cannot determine size of graphic in "soubor" (no BoundingBox)

Sobory .eps jsem prevodem vyrabel z .jpg ve Photoshopu. Nevim proc mi to na jednom pocitaci funguje a na druhem ne.

Dekuji za radu.