[cstex] OT: Re: serial o ConTeXtu + Win vs. Linux (fwd)

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Wed Jan 31 16:54:06 CET 2007

Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o. wrote:
> ... Už jsem to v tomto threadu jednou zmínil, takže se budu opakovat -
> co konverze z (La)TeXu do .rtf? Na sourceforge existuje projekt
> LaTeX2rtf - viz http://latex2rtf.sourceforge.net. A .rtf je *textový a
> dokumentovaný* formát, který by měl zvládat i OO i Word.
>
> Zdravím
>
> Lukáš Procházka

Jenze RTF je dnes vicemene mrtvy format, zahuben samotnym MS jako
neprijemna otevrena konkurence "jejich" formatu DOC. Takze MS-Word ho
zvlada jen se (zamernymi) obtizemi.
Videl jsem celkem jednoduche dokumenty v RTF, vytvorene v
jine verzi Wordu, ktere pri pokusu o nacteni spolehlive zborily cely
MS-office.
Tudy cesta nejspise nepovede, je potreba se zamerit na mezinarodne
standardizovane formaty OD* a obecněji XML.

S pozdravem,

Lubos Kloc