[cstex] OT: Re: serial o ConTeXtu + Win vs. Linux

Jan Kupka kupka.jan at seznam.cz
Wed Jan 31 12:32:39 CET 2007

2007/1/31, Zdenek Wagner <zdenek.wagner at gmail.com>:

> svůj
> Co
> oponoval a
> teď

> návody,
> atd.
> propadne
> hodně.
> systému
> >
> to nebyla ta nejlepší cesta. Měl jste si sehnat nějakou distribuci
> TeXu, nainstalovat, vzít si LaTeX pro začátečníky, sednout si k
> počítači a zkoušet. Pak byste přišel na to, že mnoho dokumentů
> popisuje všelijaké speciality, které nikdy v životě nebudete
> [...]
Ale samozřejmě, že jsem si první nainstaloval TeX distribuci a vše nové, co
jsem se dozvěděl poctivě zkoušel prakticky. Tady možná bude zakopaný pes. V
dnešní době, jak to pozoruji kolem sebe, se manuály a dokumentace moc nečte,
což je u TeXu velice důležité, ne-li nezbytné. Ve Wordu se člověk dříve či
později "prokliká" k tomu, co potřebuje. Možná i proto ho používá tolik
lidí.
--
Jan Kupka
ICQ: 298 682 321 - kuxpik