[cstex] OT: Re: serial o ConTeXtu + Win vs. Linux

Arnošt Štědrý stedry.arnost at gmail.com
Wed Jan 31 08:22:59 CET 2007

v okamziku, kdy clovek zacne pouzivat xetex, tak rozchozeni fontu je taky
jen otazka jeho prekopirovani do spravneho adresare .

vubec se mi zda, ze posledni dobou je vse nejak jednodussi. autor doda texty
v cem chce (nejcasteji ve wordu), nasledne se redakcni prace delaji v OO
(posledni dobou uz spis v google docs, protoze je to o poznani pohodlnejsi
-- uplne odpada nutnost si dokumenty predavat a hlidat kdo ktere opravy kam
zanesl) pak prijde okamzik, kdy se (zas pomerne jednoduse, skoro az
automaticky) prevedou texty do latexu (od tohoto okmaziku se vsechny zmeny
provadi jen v latexovem dokumentu, ale jsou male a neni jich mnoho)

arnost

On 1/30/07, Jiri Rybicka <rybicka at mendelu.cz> wrote:

> Naprosto souhlasim s tim, ze "klikaci bedna" pouze rozptyluje a zabira
> systemove prostredky. Co se ovsem tyce fontu, tady bych jen poznamenal, ze
> kdyz jsme dostali CD od Frantiska Storma, tak rozchozeni libovolneho fontu
> ve Wordu trvalo asi 5 vterin, coz zabral jeden prikaz copy v prikazovem
> radku z prislusneho adresare CD do adresare windows\fonts, to zvladne
> kazdy, zatimco rozchozeni tehoz fontu v TeXu se mi bud vubec nepodarilo,
> nebo jsem za vyrazne pomoci netrivialniho softwaru pana Olsaka bojoval
> mnoho minut, nez jsem vse nastrkal, kam to patri, ponastavoval, zeditoval
> [...]

Arnost Stedry
Ustav Informatiky AVCR