[cstex] OT: Re: serial o ConTeXtu + Win vs. Linux

Jiri Rybicka rybicka at mendelu.cz
Tue Jan 30 23:01:58 CET 2007

Naprosto souhlasim s tim, ze "klikaci bedna" pouze rozptyluje a zabira
systemove prostredky. Co se ovsem tyce fontu, tady bych jen poznamenal, ze
kdyz jsme dostali CD od Frantiska Storma, tak rozchozeni libovolneho fontu
ve Wordu trvalo asi 5 vterin, coz zabral jeden prikaz copy v prikazovem
radku z prislusneho adresare CD do adresare windows\fonts, to zvladne
kazdy, zatimco rozchozeni tehoz fontu v TeXu se mi bud vubec nepodarilo,
nebo jsem za vyrazne pomoci netrivialniho softwaru pana Olsaka bojoval
mnoho minut, nez jsem vse nastrkal, kam to patri, ponastavoval, zeditoval
...  Prace nikoliv pro zacatecnika. V cem je problem? Neni to zbytecne?
Neodrazujeme timhle tu hrstku lidi, kterou se nam podari presvedcit, ze
tento system skutecne za neco stoji?

J. Rybicka.